wtorek, 23 kwietnia 2013

Teaser: Play The Same Old Game

Zaczęłam pisać rozdział na bloga o Niallu. A poniżej malutki TEASER ;)




"Otworzyłam drzwi, zanim jeszcze Niall zdążył zapukać. Zastałam go z podniesioną ręką, która miała nacisnąć dzwonek do drzwi. Od razu, gdy mnie zobaczył uśmiechnął się, ale było w tym uśmiechu coś smutnego, czego się nie spodziewałam. Chciał mnie pocałować, ale ja, nie mówiąc nic, po prostu go odepchnęłam. Jakbym go nie kochała, jakby nie znaczył dla mnie wszystkiego."




Zaciekawiłam? ^^ 

3 komentarze:

  1. OKRUTNA DZIEWOJO, dlaczego mi to robisz?!

    I WANNA MORE.
    AND MORE.
    AND MOOOREEEEEEEEE.
    (nie, wcale mnie nie zaciekawiłaś. ani trochę.)

    i jaaaaakiiiiii łaaadnyyyyy giiiiiiiiifffff *_*

    Ivy pozdrawia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cały folder gifów z Niallem, przesłać ci w zip'ie? lol

      Usuń
    2. wiesz ile ja mam gifów z nim? *_*

      TAK WIELE GIFÓW.
      TAK MAŁO PAMIĘCI NA KOMPIE.

      shit. ;C

      Usuń