piątek, 5 kwietnia 2013

Początek

Ahoj!

Witajcie w ten zimowo-wiosenny dzień. Postanowiłam założyć masterbloga, na którym będę was informować o wszystkich update'ach i takich tam rzeczach. Na tym blogu także pewnie pojawią się jakieś moje własne przemyślenia, posty nie związane z One Direction.

A teraz chcę odpowiedzieć na FAQ, które dostaję:

Q: Kiedy pojawi się rozdział na blogu XYZ?
A: Nie wiem, bo taka jest prawda. Teraz skupiam się głównie na maturze i innych sprawach związanych ze szkołą. Został mi tylko miesiąc, mam nadzieję, że tyle wytrzymacie :) Potem będę cała wasza.

Q: O co chodzi z twoją książką?
A: Ilekroć ktoś zadaje mi to pytanie, krew mnie zalewa. Jest dziwnie sformułowane. Po prostu wydaje książkę, tyle.

Q: O czym jest twoja książka?
A: Uwielbiam ją nazywać "moim małym smutasem". Jest to opowieść o dziewczynie, która była świadkiem śmierci swojego chłopaka i próbuje uporać się z życiem po jego odejściu. A czy wybierze właściwą drogę... to już musicie się przekonać, czytając książkę. ;)

Q: Kiedy ukaźe się twoja książka?
A: "Zagubiona" powinna być w sklepach około sierpnia/września.


Q: Co z podpisywaniem książek? Dlaczego nie odwiedzisz mniejszych miast?
A: Książki będę podpisywać tam, gdzie mnie zaprosicie. Z racji tego, że mieszkam w Poznaniu, tam powinnam mieć podpisywanie nawet w dwóch terminach. Jednak muszę mieć pewność, że w danej miejscowości przywita mnie jakaś liczba osób i że nie na darmo wydałam kasę na bilet kolejowy :)


Q: Hej, fajny blog, czy możesz wejść na....
A: Jak jeszcze raz zobaczę jakiś spam, to uduszę. GOŁYMI RĘKOMA.





To na razie tyle, jeśli chodzi o pytania i takie tam, śmiało piszcie do mnie na tt, gg czy coś albo pytajcie mnie w komentarzach, chętnie odpowiem na wszystko, co was nurtuje. Poza tym, od czego jest ask :)


TT @Pauline__1994
Tumblr Awwit's1D
Ask.fm Pauline1994
GG 4441489



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz