sobota, 13 kwietnia 2013

Ostatnia spowiedź

Witajcie!

Właśnie zaczęłam czytać książkę dziewczyny z mojego wydawnictwa. Możliwe, że większość z Was ją zna. Nosi tytuł "Ostatnia spowiedź". Jestem dopiero na piątym rozdziale, ale muszę przyznać, że książka mnie urzekła - może dlatego, że od razu wyczuwam w tym opowiadanie, w którym główną rolę gra związek ze sławnym idolem.

Zanim ją kupiłam, dowiedziałam się, że jest to przerobione opowiadanie z Tokio Hotel. I za każdym razem, gdy jest mowa o Tomie lub wspominany jest Bradin... nie wiem, od razu mam przed oczami braci Kaulitz! Sama wielką fanką TH  nigdy nie byłam (poza małą słabością do Toma, ale to już po latach od ich debiutu...) ani nie jestem teraz. Po prostu, jakoś tak... nie wiem. Stają mi przed oczami.

Może opowiem wam resztę, jak przeczytam ją do końca. Na razie chciałam tylko zapytać, co Wy o niej sądzicie?

Cheers!

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz