poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Dziękuję

Miałam dziś rozkminę na temat Was - moich czytelniczek (nie wiem, czy mam też czytelników), ponieważ dostałam ostatnimi czasy multum pytań a propos mojej książki. I wtedy zaczęłam się zastanawiać, co by było, gdybym wtedy stchórzyła i nie założyła pierwszego bloga z fanfiction. Czy wtedy w ogóle nie dałabym książki do wydawnictwa? Czy byłabym nadal cicha, nie posiadająca konta na twitterze, tumblrze, nigdzie? Czy byłabym tylko kolejną anonimową jednostką?
Prawdopodobnie tak.
Dlatego zaczęłam myśleć o tym, jak by moje życie wyglądało bez Was.
Szaro, to na pewno.


Dziękuję Wam za to, że mnie wspieracie! I że we mnie uwierzyłyście, kiedy ja nie wierzyłam w siebie! <3



Love you! xx

1 komentarz:

  1. jesteś przepiękna :)
    to my Ci dziękujemy! za każdy rozdział i opowiadanie z osobna, za każde napisane słowo. Za to, że na moment możemy się oderwać od rzeczywistości. Nigdy nie będę umiała wyrazić słowami jak dużo radości dało mi czytanie twoich opowiadań oraz w jaki sposób mi pomogło. Nie przestawaj nigdy pisać, my zawsze w Ciebie wierzymy:)

    OdpowiedzUsuń